marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Rabu, 8 Jun 2016

Handphone Baru: Vivo Y35, I like!

. Assalamualaikum:.

Henpon kita rosakkk... kita sedihhh ;'(

Ingat tak kita penah teruja dengan henpon SONY EXPERIA ZL yang disayangi selalu dulu-dulu tu..

Ni antara henpon yang penah dipakai oleh beta sejak perkenalan beta bersama henpon...Evolusi Telefon Saya...

***sambung balik entri yang seminggu lebih terkubur..nge..**


Nak jadi cite.. henpon ZL langsung tak boleh pakai.. aku syak beteri dia problem..nak on je dia kuar perkataan SONY pastu mati.. pastu hidup balik, keluar perkataan SONY.. mati balik.. nak shout down x leh..so.. begitulah keadaan dia sampai kong!.. sedih sangat tgk keadaan beliau...

Tapi sedih lagi aku yang mati kutu, sebab tak de henpon spare pong!.. teros rasa idop dalam tempurung..kui3..

Jadi petang tu, selepas bermesyuarat dengan Fara (sebab A5 dia pun rosak jugak huhuhu).. maka, nak tak nak aku PERLU henpon baru..atas sebab

1. ZL dah tahap nazak sangat nih, kalau gi baiki, maunya sebulan dua (pernah antar centre 33 hari baru dapat balik)..
2. ZL da hampir 2 tahun aku pakai.. kire jangka hayat smart phone lama la jugak kan nih..
3. Yes.. aku rasa aku tak leh idop tanpa smartphone (pengakuan ikhlas kuikuikui)..nnti camne nak berhubung dengan Chanyeol, EXO sume.. kalau x leh nak masuk ig..haha.. main point kot tu.

Maka dengan itu, kami pun ke Gurney Plaza untuk usha talipon baru.. huh.. bukan usha la..tapi beli teros.. kekekkekeke..

Maka, lepas buat beberapa tinjauan kat kedai phone , maka aku ngan Fara pun angkat la talipon VIVO Y35.. hasil daripada review beberapa kali kat google..




Amoi yang jual phone VIVO ni ramah dan mesra, so.. senang cite..beli la..hahhaha..

VIVO Y35 ni bagi aku not bad la.. hampir 2 bulan pakai (masa draft ni ditulis..now da masuk 2016..lol).. sekarang da masuk bulan 6 tahun 2016, ViVO Y35 aku masih berfungsi mase cam aku idop dengan ZL je.. ciap kadang2 tu rasa da lama benor pakai Y35 nak cakap betapa handphone ni masuk ngan aku..keke..

Overall, sebagai pengguna ViVO yang baru.. khasnya hp Y35.

HIGHLY RECOMMENDED!.. 

bentuk dan design lawa | Nipis dan ringan | bateri tahan lama (siyes) | Gambar lawa | storage besaq | RAM 1.5 GB

Aku rasa Y35 ni tak de masalah dalam menerangi kehidupan sehari-hari. hp ni 24 jam kot duk tangan aku.. bateri tahan je.. dulu kalau 15% aku rasa hp da nyawa2 ikan.. tapi Y35 ni 15% boleh skroll FB, IG sampai muntah..kekekeke


Tang camera lak..aku puas ati jugak..masa time gi Korea Selatan bulan 3 lepas.. aku pakai Y35 je untuk merakam memori.. ade bawak camera..tapi malas nak pakai sebab berat.. nak kena bukak beg lagi tu la ni la.. da la sejukkk nak mati.. so last2.. camera hp jerr..

So, bagi aku..aku suke ViVO punya product based on Y35 ni.. next time.. kalau nak terrbeli hp pun..aku akan usha ViVO dulu.. :)











antara quality gambar yang diambil pakai Y35.. brightness and sharpness tu yang paling penting bagi aku..kekekke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...