marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Jumaat, 5 Disember 2014

jiwa kabut~

.: assalamualaikum :.

hebat. sila pakat beli hilux sebab boleh muat 6 orang kat seat belakang.. tu tak kire lagi belakang..



jiwa berkecamuk skit.. ntah..rindu nak menggila kat rumah lah kot.. jarang bebenor daku menghabiskan masa tido lebih dari lapan jam (amboih) sehari kecuali ade benda yang malas aku pikei jadik..

padan la minggu sebelum-sebelum ni tido dua jam je kaaaan..

last balik ritu bulan wape eh..ceh.. padahal bulan seploh balik da ritu.. baru sebulan lebih duk sini.. da mengada rindu rumah.. ha ha ha.. since when aku pandai ber-home sick ni.. heran..

ye aku tau nape..mungkin kah aku dilanda stress??.. aiyah.. mungkin juak..  baru-baru ni macam tak menang tangan busy tak ingat dunia.. alih-alih draf proposal desertasi ciap.. kosong ku rasa.. nyesal buat cepat-cepat.. boleh gitu.. baru je draft kot.. blom yang proposal betui lagi.. rasanya kena edit tambah tu tambah ni.. buang tu buang ni la nampak gayanya.. minggu lepas mock presentation pown boleh tahan jugak..huuu..tunggu Mama Sue i komen baekk punya dulu.. agak mencabar jadik orang dewasa nih.. hahaha.. tak pa.. matured satu level bak kata park chan yeol...

sunnah orang berjuang bak kata moto ISDEV..

arap semua baik.. baik saja sehingga lah exam nih.. oh.. tak sabar ak balik kg.. my best buddy bakal kawin.. out of 6.. 2 dah kawin..sorang da pown berbaby.. sorang bakal kawin.. tinggal lagi 3..sorang lagi pun macam x lama.. dan confirm2lah yang lasttt tu jatuh kat aku..

tu pown kalau ade orang nak..~

haha.. stress! (gaya Gary running man)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...