marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Isnin, 7 April 2014

Crochet Time: Dango Daikazuko



.: Assalamualaikum :.

Awal-awal aku stat mengait.. benda yang kire paling awal aku kait adalah DANGO DAIKAZUKO..
yeah.. aku tau korang mesti blur.. apakah Dango Daikazuko tu kan..

Meh nak bercerita skit..

dango..dangoo.. dango dai kazuko.. maksud dia.. a big dumpling family

Dango Daikazuko ni sebelum aku tau apekah beliau.. adik aku la yang memandai suh aku kait Dango ni.. dia ckp kawan dia nak.. Blur aku.. yela..pes time dengar.. pastu dia duk cakap alaaa.. karton dalam cite jepun katenya.. tapi still aku blur..hahhaa

tapi tak nak kecewakan adikku bersama rakannya, Aina.. maka aku pown wat la reseach skit (kununnya)..
So.. secara kasarnya baru la aku tau ape bendanya Dango ni.. rerupanya.. makanan (cam kuih gitu- dumpling) orang jepun.. cam kiutnya kartonnya.. so.. ape lagi.. maka bermulalah sesi kait mengait Dango Daikazuko Aina tu.. yang bestnya.. Dango ni bagi impak yang best dalam business crochet aku.. selalu jew ade permintaan dari orang ramai..alhamdulillah.. :D

aku pown suka gak dango ni.. mudah je pattern dia.. adjust skit dari pattern nak wat ball..

amboi.. main kenyit-kenyit mata tuuu...

ni ape ni bersepah ni.. cepat berbaris

cepatt je berbaris.. eh..ni berbaris ke ape ni..

cuteee :D

a group of dangooo...

pilih2.. ade pelbagai kaler...

ni betul2 big family.. ade bapak dango.. mak dango.. dan anak dangoo... kiyyyaaaa...





 kiut gilerrr lagu Dango.. sampai aku pown da terikut2 ni..hihihi..so ape lagi..




 *** PROMOTE JAP***

1. Tempahan keychain Dango Daikazuko kait (crochet) untuk bulan 6 dan keatas diBUKA sekarang.. Sesuai untuk buat door gift.. party gift..wedding gift.. hadiah majlis perpisahan.. saje2 nak bagi kat jiran sebelah, awek kelas sebelah, bbf, makcik kantin pun boleh...

2. Tempahan based on first come first service sebab saya tak nak amik tempahan last minute..( kang kait tak lawa korang gak x hepi kaan- kualiti kena jaga hiks)

3.Harga sebijik RM3.50 tapi kalau korang nak tempah 50 bijik dan keatas sekali tempah special price menanti anda..

4.Keychain holder boleh request nak yang hp strip ke nak yang stainless steel punya.. no hal..sume boleyy :D..

ape lagi ye..

5. nak tempah?.. senang je.. what's app no ni 013-4428320 (Atas Loteng) ataupun email ataslotengproduction@yahoo.com.. atau nak senang lagi tekan je kat sini Atas Loteng's mailbox

lupe nak habaq mai.. meh follow titew kat INSTAGRAM meh.. taip je kat search box @ataslotengproduction.. boley cuci2 mata..

pastu ..kita nego..hihi..sempat promotee.. tima kasih sebab sudi baca :D..


2 ulasan:

  1. Comelnya....wat keychain mmg nmpk comel

    BalasPadam
  2. Hehe..tima kasih kak..mmg kiut..even sy kengkadang geraam je nak amik satu kalau wat kat customer..hihi

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...