marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Jumaat, 29 November 2013

Lecturer ku yang sengal dan Kpop

.: Assalamualaikum :.

Mase study kat uni dulu.. aku ade sorang lecturer ni..  sempoi giler.. klu tak sebab aku kenal dia based on student-lecturer..confirm aku rasa dia ni budak2 uni je...sempoi.. da la tu sengal pulak..kekekeke (agak2 dia marah x aku ngumpat dia ni.. Miss Yat..saya tak ngumpaat.. saya.. ngate kit jew.. hahah)..

Tak tahannya.. mase dia mengajar.. ak igt dia setat mengajar kitorang sem 2 kot.. data structure.. strict giler kot.. lambat 15 minit ..tengok mood dia time tu cane naseb anak murid dia nak lepas masuk kelas ke idok.. no jeans.. no selekeh2..no busuk2 (dia anti org yg tak mandi ni).. kalu nak tgk dak kelas aku hensem bergaya.. haaa... time mase kelas dia la nmpak budak2 ni ade ciri2 masa depan yang indah skit..klu tak.. aku rasa..kalu boleh budak2 ni..nak dtg keals tu dgn muka tak lap air liur basi  ..pakai baju tido pown boley dtg kelas..haha...paham2 la klu budak sains komputer ni dressing.. tido lewat sbb wat asaiment katenya..(padahal berdota) ...haha

so..dgn cite mudahnya..budak2 ni takut gak la ngan Miss Yat ni..(termasuk aku..hahaha)..mane budak2 ni tak takutnya.. muka dia.. nak senyum tu.. huh.. harap maap la unless.. korang tau / nak nari lagu sorry sorry ..haha,, boley cakap masaaam 24 jam.. hahaa..

(opss sori miss..mengata lagi..)...



Tapi lepas lame2 dia ngajo..oooo..gini ye perangainya.. ade lah terserlah kesengalan dia disebalik muka garang dia tu.. yang paling aku tak tahan.. ghopenye.. lecturer aku nih... Fangirl K-POP upenyeeee... perghh... x syesswai u..hahahhaa..okey.. bukan aku sesaje cakap dia sengal.. tapi memang dia ngaku wat.. klu tak caya korang gi taip kat google search akuyangsengal.. memang bukan orang lain da.. memang dia da tu..dan ..kompem korang pown akan melekat kat blog tu..hahhahaa..

Konsert K-PoP mane dia tak jelajah.. aku rasa SS3 tu.. aku igt seluruh asia kot dia duk mengekor Suju Oppa.. huh!... kekeke *jealous*

Aku memang tabik spring la ngan lecturer aku ni.. tahun lps klu tak silap aku 4 kali da kot dia gi korea..org biasa gi skali kire puas la kan.. tapi x bagi lecturer aku nih.. eh.. dia tak gitau ak.. tapi sebab dia lecturer yang paling sempoi penah ak ade so.. memang automatik la jadik hobi aku gi stalk blog beliau dan fb beliau klu ak boring.. hahahhaha..

Yang  best tang miss yat ni even dia cam garang kit... dia ni melayan tau klu kita bercerita sal k-pop..  ari tu pas abes kelas dia ckp klu nak copy video Suju datang la kat bilik dia.. hahaha.. tapi mase tu I segan la nak jumpak beliau.. dtg semata2 nak amik copy Suju..rajin.. tang asaiment.. markah asaiment.. tak penah lak gi jumpa..hahahhaha..

..

da 2 tahun kot aku tinggal Uni aku terchenta.. tak sangka miss yat layan lagi ex-anak-murid dia ni.. kengkadang berlawak dgn dia sal korea dan k-pop..ade je masa dia layan kat fb tu.. private chat kott.. bukannya kat timeline.. hahaha.. terasa bahang fangurl disitu.. kekekkeke..

tadi lak.. pas lama x berborak dgn beliau..
tetiba dia inbox fb aku...
kasik link video fancam Hae Oppa mase SS5.. ceh.. nak kasik jeles aku lew tu.. hahahhaa..

haha.. see..see. akrabnya aku ngan ex-lecturer aku..hahahhaa...rugi mase duk u tak mintak markah lebih..kekekke

So.. meh kita tgk video ape dia kasik jeleskan ati ini.. isk3..


opaaaaaaaaaa *guling-guling-sambil-meraung*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...