marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Selasa, 24 September 2013

Adam AF2 dah nak kawin!

.: Assalamualaikum :.

Isk..isk..isk..
runtun hati beta mendengar perkhabaran berita abe Adam da nak kawin.. isk3 *emo tetiba*





Serious.. artist len nak kawin tidak ku peduli..tak ku kesah.. tapi time giliran Adam.. cepat je google beautiful nara tuk mengetahui gosip selanjutnya.. mane la tau propa..tajuk gempak, baca isi..propa semata2..

Tapi tang abe Adam nak kawen ni.. cam btol jew.. ohhh....owh.. "adakah cintakuu..kau tak perlu lagi..adakah hatimu... *berlagu hatiku seketika..tetiba*

Begitulah lumrahnya.. Saya sebagai peminat Adam atau Mohd Aizam Mat Saman yang lahir pada 19. 9. 1983 mengucapkan setinggi-tinggi tahniah (walaupun dalam trauma sebab tak dengar berita tetiba da nak kawen..~) dengan Fiza Elite.. Sungguh ku tak sangka.. naseb bek Fiza da makin cantek sekarang pastu pakai tudung lagi.. pandai abe Adam pilih.. kekeke.. Saya doakan semoga korang berdua bahagia...

*** Meh story skit camane aku bley terrrrrrrrrjatuh chenta ngan Adam ni.. ******

Mase tu aku igt aku form 4 kot.. wat homework pada suatu pagi cuti yang indah sambil ditemani oleh radio ERA FM.. Duk ralit wat homework..tetiba.. aku terdengar lagu.. "Dimanakah pemandangan terindah..di dunia puas ku cari setelah jauh melangkah...blablabla.."

eh..macam cam suara mamat ni.. catchy di pendengaran lagu ni you.. abes lagu tu.. DJ ERA pun gtau la tu lagu percalonan baru kat carta.. penyanyi dia.. ADAM AF... fuhhhh... terus gi cari lagu tu..punya la berusaha nak cari lagu ni..tapi sayang tak tau tajuk lak.. mase tu tak de la moden cam skarang men bley google je kat tepon... so..sejak dari tu.. terngiang2 lah suara adam di dalam benak ku.. maka setiap masa nak dgr ERA mane la tau.. dia selalu pasang lagu tu kan..kan..kan.. memang berhantu gak la.. sebab kengkadang time tgh nap pown bley bangun klu tetiba DJ gtau nak putar lagu tu..automatik bgun duk kat meja study sambil tgn ready nak tulis lirik...kekekekke..

See.. begitulah cinta pertamaku terhadapAdam.. kekekeke.. Satu sekolah aku duk canang aku suker Adam AF smpai dak2 kelas aku pun layan saja... ciap klu wat baju.. mesti aku letak nama aku AdamzZz.. hahaha.. naseb bek nama ak Ada.. so.. tambah jew mzZz... ZzZ tu ade sebab hobiku suatu ketika dahulu..adalah tido.. hahaha..

Segala ape yang ade kena mengena ngan Adam mesti aku tau.. kekekeke.. well peminat nombor satu la kononnya kan.. naseb x join kelab peminat Adam..ala..yang diorg selalu wat gathering tuu.. err..klu benda2 gitu ak x minat ngat.. sebab ak tak suke benda2 canggitu.. gediks sengsorang lagi beshhhhh....katenye..

Album Adam ak ciap beli kot tanda kasih sayang ku..hahahaha.. lagu dia sumer ak hapal..hahaha.. tgh gi skolah bwk motor.. msti duk nyanyi lagu Adam satu album.. kekekeke..
(naseb bek peksa SMU dapat gak 7A (sembilan agreget))..


kulit album

aku igt agi mase tu da abes skolah dalam 2007 kot.. ade satu majalah URTV cover dia gambar Adam.. err.. aku majalah seumpama itu mane penah beli..klu Remaja or majalah yang info2 ni or komik mau la gak aku nak beli kat gerai majalah.. tp ni URTV yang mmg tau la kandungan isi dalam tu..90% gosip semata..pastu gmbr seksi meksi.. tp sebab ade cover gmbr Adam dan citer terbaru mengenai beliau.. make.. ak dgn penuh rsa segannya suh kawan ak yang agak rock belikan tuk aku..kakakakaka.. URTV tu ak bace tang citer Adam je.. sampai kat umah.. seludup masuk bilik.. wat operasi potong artikel citer sal Adam dan gmbr beliau.. yang baki majalah tu.. selamat jadi pembalut mungkin..kekekeke.. (cite aku nih rasanya da jadi cam stalker la plak.. hahahahaha).. sume paper sal Adam aku simpan dalam satu file.. sampai skrg pun ade agi tau..

Pendek kate, ak ni peminat tegar Adam la.. walaupun mase tu dia terpalit gosip gay (mentang2 la muke abang ak ni jambu)..aku tetap akan bekap abang aku cakap dia straight oh..hahahaha~..dan sume cite tak enak di pendengaran mesti aku bekap ciap bg bukti2 yang jelas (haha..padahal aku kutip info dlm internet or majalah gak) sampai kawan ak pon malas nak bukak isu sal Adam.. haaa... bgs tak saye abang Adam.. bgs tak..bgs tak??kakakaka..

Minat aku kat Adam bercambah mase ari2 aku duk tgk ulangan AF2 walaupun mase tu  da AF4 kot.. kat Astro Hitz ke ape ek (lupa oh channel TV.. da bertahun ku tak tgk ).. aku suke btol time mase KRU datang wat supriseeeee kat Adam.. tapi time tu dak AF yang len(tak igt sape) cakap dia gi solat.. good side of him.. ak suker..  :D..

Mase KRU datang tu.. paling best time dia btol2 nak gtau KRU dia minat KRU.. haha.. siap menari lagu AWAS klu tak cilap ak.. pastu time kiut..mase dia majuk sebab dapat lagu Keroncong untuk Ana (?)..tang lawaknya time Pak Nil tanya ape tajuk lagu yang dia nak nyanyi ni.. dia jawab " Kecorong".. kakakaka.. tau la tak rock..haha.. time dairy AF yang mase dia majuk x nak nyanyi lagu tu pun..mase tu Farah Brep2 pujuk dia.. dia ckp .." da bertaun2 aku nyanyi lagu rep"..hahahaha

time ni cam chubby2 skit..
Naseb bek da jumpa empunya diri live mase duk UMS dulu (see abe adam.. ku sehingga ke sabah mencari jejak mu)..mase tu tahun satu kat Pesta Tamu Gadang.. abe Adam nyanyi lagu.. Benar- benar Cinta....abes konsert lepas tu, igt nak gi gak jenguk abe Adam blakang pentas.. tp time tu abe Adam cepat je nak balik... tp last2 kita ade bertembung (jauh la tapi).. tapi mase tu abe Adam sempat lambai tangan.. saya ingatkan abe Adam lambai kat org lain..so saya pun toleh la ke kiri kanan belakang depan.. sah..memang sah.. abe Adam lambai kat saye..yeaa suker2 (dalam ati melompat2 jantungku) tapi macam biasa.. saya control perasaan eksited saya dan sengih jew dlm keadaaan van abe Adam berlalu pergi.. (cam tu la kot saya kontrol kalau bertembung ngan kak Ija (heliza Helmi) dalam ati hepi..tapi kat luar kaku bercakap macam robot..) ..ku bukan robot..ku bukan robot..ku bukan robot.

Sebenarnya da lame tak dengar citer abang Adam ni.. tapi baru2 ni dengar2 citer da berubah ke arah lebih bek.. suka saya mendengarnnya.. :D  (tak sia2 saya doakan yang baik2 tuk abe Adam :D)..

dgr citer adam da jadi pengamal perubatan islam?? good3..

ok sehingga itu.. Selamat pengantin baru.. Semoga kekal til Jannah sane :D


*Okei.. rahsia selama ini aku minat Adam da terbocor..kekekeke*

*Naseb bek Joong ki Oppa solo lagi..kekekeke*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...