marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Isnin, 28 Januari 2013

Aktiviti menyeksa otot kaki


.:Bismillahirahmanirahim:.

..............................

" Salam, Ain ade kat kl lg ke skrg..jom kuar jumpa sok..nak x?" - sending message.
click.
"Ada2..ok je..ain boring boring gler, x dpt blik kg..nak gi ngan ape..mlm bz"- 1 msg received.

Maka dengan itu bermulalah aktiviti menyeksa otot kaki..haha..

Ain ni kawan aku masa duk kat matrix dulu..merangkap cubemate aku tersayang..haha..
ade dulu penah aku reveal cite sal dia..tekan sini klu nak bace..klu x nak bace..sila teruskan bace yang bawah2 ni..

kitorang gi melepak kat mid valley je..ye la nak gi tmpat len.. x tahu kan.. xkan la nak gi Times Square setiap kali ajak member kuar jumpa.. x syiok oh.. x berkembang idup aku..huhu..

huhu..hampir 5 tahun x jumpa lepas abes matrix tahun 2008 ari tu.. masa on da way gi Universiti nek lrt putra smpat gak fikir.. amenda benda 1st akan aku buat masa jumpa ain ni nanti.. zaman matrix dulu.. gile2 kitorang ni bleh tahan la gak.. benda 1st ape yang akan kuar dari mulut aku.. benda 1 st ape yang...ahh..pendek kata sume-sume la..berdebar kot.. kalah nak gi jumpa bakal suami (kalau ade~)..

di pendekkan cite.. aku bertemu 4 mata la ngan Ain sesampainya kat stesen Universiti.. umah dia duk kat situ.. hahaha..ain yang aku kenal 5 tahun lepas adalah sama dgn ain yang aku jumpa ari ni.. 1st benda yang paling aku rindu cara gelak dia.. hahaha.. klu dia gelak.. muka dia btol2 ikhlas gelak..dan dia memang jenis mudah gelak..kekeke.. so.. no kekok2 la..

banyak gak la kita duk borak2..sambil jalan2 sambil duk usha2 baju..sambil duk usha2 kasut..huhu..
dan part yang paling best..adalah..

tangkap gambar kat deco sempena CNY..

 semangat gile kitorang duk mengusha port2 menarik nak tngkap gmbr.. excited sbb dia tau aku memang gile ngan benda2 kaitan ngan chinese culture ni.. so..dia join sekaki memeriahkan suasana..besstt..ade geng.. x de la segan sengsorang.. kalah dak2 cina gayanya tangkap gmbr tu..huhu.. dui bu qi2.. I pun nak merasa Chinese new year gap..heee...~

biasa kalau raya orang menikmati kuih muih..tapi kat blog aku ni..meh kita menikmati gambo2 yang berjaya disnap.. (tima kasih la kepada makcik2, kakak2, abang2, adik2 chinese yang sudi amik gmbr kitorang yang excited ini..haha)



cuba teka bini popeye name ape??























gambarnya cukup sekadar ini saja..didi ini penat suda..huhu.. ape x nya.. lepas abis duk  mengusha kan mid.. balik umah ain jap..solat zuhur..pastu smpat tgk cite wolfboy, Joong Ki Oppaaa (aaaa~) belakon.. perghh..ain pun minat Song Joong Ki gak.. (yeaa ade geng.. memang cubemate sehati sejiwa)..


tak tahannya lagi.. bleh2 plak planning nak gi Masjid Jamek lepas tu.. haha.. memang meronta la kaki aku ini..kekeke.. tapi round2 kat Masjid Jamek td pun best pasal.. tetiba aku yang da ssetahun duk KL ni..terasa 1st time gi Masjid Jamek td..selama ni x penah2 pun terasa nak beli makanan kat tepi2 jalan.. mengusha barang kat kedai lama kemain..tetibanya beli apam balik la..kopok la.. colek buah la..haha.. seronok plak jalan2 cam like a tourist padahal dan bermastautin kat sini berkurun da..hehehe...


pastu balekk.. kaki sakit yea!..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...