marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Khamis, 20 Disember 2012

Out of MOod

.: Atas Loteng :.
.:11.45 malam:.
.: Suasana: bunyi jam berdetik aka sunyi:.


Assalamualaikum..



*smile*.. biar pun dalam keadaan terpaksa melebarkan mulut supaya berbentuk bulan sabit.. hmm senyum kan sedekah.. so, nak bagi duit, rasa x mampu tambah2 lagi ujung2 bulan ni kan.. so.. bagi senyum kelat sikit la kot.. *smile kelat lagi*.. da cam x de mood nak ketawa huhu.. sbb skrg ni (dari balik keja lagi sebenarnya) mood terspoil sbb seseorang yang tak berapa matured.. aku rasa aku pun x de la matured sgt lagaknya.. tapi at least x de la sekanak-kanak beliau.. skit2 ugut klu keja x siap nak gitau big bos.. igt ni zaman skolah ke nak men report2.. client x bising pun ..ko tu yang belagak lebih.. klu ade x kene gtau la leklok.. ni gitau.. "Ada..ni blabla..(dua patah kata).. TQ.. pastu blah tinggal ak kontang kanting.. klu ak ckp x tau.. sorang2 melenting.. pastu klu ak x perform.. gi report kat leader.. byk cantek ko.. igt atas dunia ni ko sorang je yang bizi??.. huh! x kuasa aku.. kang dah x pasal2 hang pemes malam ni kat blog ak..~.. igt senang ke ak nak kutuk org.. nyampah saye..

*** abaikan perkara di atas.. sekarang pun x menang tangan, kaki, otak aku duk wat keja.. beban keja yang bertimbun-timbun wat ak rasa nak tertimbus.. tapi dari aku tertimbus, bek ak selamatkan diri dulu..** itu la.. ckp keja team work, tapi sane sini aku duk salahkan ko.. ko duk salah kan aku.. bila masenye nak aman nye.. padan la klu ko stress.. dan tak pasal2 ak plak join ko stress.. hampeh.. dah la ak tak suke stress meress ni.. buaang karen je..** huh, cam x leh nak abaikan je plak bila ati da stat memberontak.. 

OK Ada..coolll... rilex.. bertenang..OK..good girl *Smile- ikhlas skittt~*


Hm, sebenarnya banyak benda nak di buat entri.. tapi memandangkan masa sangat2 mencemburui kehidupan aku sekarang ni.. maka.. I list dululah tajuk entri2 yang bakal diadakan nnti...takut berkarat..kalau berkarat jadi emas takpe la gak, tp ni takut jadi daki je.. huh.. x kuasa I..

Check listnya adalah seperti berikut:
1. Kakak kesayanganku
2. Palestin vs Israel
3. Koleksi kuningku..huhu
4. Projek kait-mengait
5. Sesat di Kuala Lumpur eh..Subang Jaya (ye..yang ni wajib cite ni)
6. Aku, dia dan Sesuatu
7. Deja Vu Di Kinabalu
8. Wishlists 2013
9. Aku dan lagu
10.  (x tau..)

mengada sampai wat 10 tajuk.. ntah bila siapnya..Hmm.. k ah.. ku ngantuk.. sok ade meeting.. huh! da la tadi balik lambat! (Syuhada stop mengeluh ok?!)




*Hmm.. janggal la orang panggilkan diri ini Syu.. cam x leh terima..da la lepas tu x tau nak bhsakan diri jadi ape.. Klu bhs kan diri Ada, cam diorang igt aku cakap "ada tu cam ada apa dengan cinta??..terpaksala SKIMA, cakap SAYA.. aku cakap saya.. cammm.. eeemm..err.. biasanya klu x ckp aku ko..aku ko.. mesti aku da bahasakan diri aku ngan Ada.. tapi kengkadang tu kiut gak orang panggil Syu.. haha.. *krisis identiti tahap kritikal* *


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...