marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Khamis, 6 Disember 2012

Bajettt

.: Bismillahirrahmanirahim:.


Cam biasa.. klu starting tulis blog mesti aku fail punya.. same la keadaan aku nak mengarang karangan mase zmn skolah dulu2.. byk sebenarnya idea yang nak ak curah kat sini..same ade sebagai storage tuk ak sendiri atau tuk show off ataupun tuk share ngan korang sume.. tapi sayang seribu kali sayang.. time nak je tulis.. tetibanya.. otak ak bagi signal "sorry, I am not in thinking mood"... so menyebabkan empunya badan rasa.. weehh..malas la nak tulis blog..huuhuhu..


tapi demi x mengecewakan pengunjung blog aku *bajet blog ko cam blog Hanis Zalikha, Da?* maka.. terpaksa la aku menaip.. perah gak otak tuk taip seperti ape yang korang bace ni..kukuku~..

Hmm.. ade beberape story morey yang ak nak kongsi ngan korang.. tapi sebab 15 minit dr skrang ak nak gi kuar makan ngan kengkawan opis ak (hoho.. da lama x menikmati suasana satu rombongan cik kiah pergi makan).. maka..aku akan memayoritikan (priority) diorang lagi..

So..daaa... sampai di sini sajaaaa..cinta kita.. jangan tangisi keaadaannyaaa... cinta kita  berakhirrr di siniiii *tetiba..da la salah lirik..~*...

tata.. nak gi solat jap sebelum gi makan kat MUrni, kepong..korang tau kat mane x??.. klu tau jom kite wat kenduri kat sane...kekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...