marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Selasa, 6 Disember 2011

Kami anak pantai

.: Dengan Menyebut Nama Allah 
Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani:.

mentari senja di sebalik awan biru

kanak-kanak diberi taklimat supaya tak bermain dengan ombak


we r family

Smile..

kanak-kanak diberi pelepasan oleh ayah dan pakcik mereka untuk bermain ombak..
kalau mak cik-makcik  dia..awal2 lagi bagi warning..langsung x boleh basah air laut..
itulah perbezaan antara orang lelaki dan perempuan :P

seronok..

menunggu ombak  datang..

alangkah indah jika saat kanak-kanak ini berulang lagi..pasti aku pun  akan join to the group..

bermain...

aku anak pantai..main bola pun tepi pantai..

ayah mereka..abang aku..

bersantai

rooney dikenalpasti sedang bercuti di pantai sabak..hahahha

nama saya ialah Ada

ombak makin mengganas..

muka pantai yang sentiasa berubah dari setahun ke setahun

aku dan ombak

balik meninggalkan ombak rindu...~~hahaha
Tarikh: 3 Dis 2011
Hari: Sabtu
Waktu : 5.30 ptg

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...