marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Sabtu, 30 Julai 2011

after 247...



.: In The Name Of Allah
The Most Glorious and The Most Merciful:.



hehe..i'm home!!~..
tetiba plak I'm home..
padahal dah memang x pegi mana2 pun sejak dua bulan lebihnya lepas balik dari Sabah...(tipu2..padahal ari tu dah siap berjalan2 makan angin kat Cameron Highland n Terengganu ngan kekanda2 kesayangan..)..
hehe..x de la..cuma excited sebab bleh duduk kat umah puas2..hehe..

dengan berakhirnya 24 July 2011..maka dgn ini saya mengisytiharkan bahawa saya sudah free dari menjadi budak uni (oit makcik..anda belum lagi grad yeee...)..huhu..lupa..
tp pape pun..sesapa rasa nak bg saya peluang pekerjaan..amat2 dialu2kan la..hajat di ati..nak cari keja sekitar kelantan je..kalu lagi dekat ngan umah lagi best..hehe..

hm..so..selagi x dapat keja betul2..selagi tu la terus menjadi penganggur terhormat..try2 buat projek kecil2an..tp x tau lagi jadi ke x..biasala..arap2 x jadi angan2 mat jenin la kan..

tapi duk umah tak tau nak wat ape gak..asyik facebook..facebook..facebook..naik boring pun ada..coz..facebook dah tak meriah macam dulu2..dulu2 best aa..lama2 borim..borim..kengkawan2 lama pun bizi..nak kuar yum cha pun x sempat menyempat..huhu..

okey la..skarang ni saya ade hobi baru tau..sanggup x tido malam pasal terlampau asyik layan youtube tgk orang bercrochet...sampai kalu tido pun boleh bermimpi tangan memintal yarn..ape kes~..so..demi hobi baru ini..saya dengan rasa excitednya terus ke kota bharu ngan mak..pegi masuk kedai handcraft..cari2 yarn and dia punya hook...tp biasa la..zaman2 skrg ni dah tak banyak dah kedai jual benda alah ni..yelah..outdated punya barang..sapa la nak..kui2..

hm..x nak la cite banyak2..nanti2 la..lepas buat cantik2 nanti..saya kasi post kat sini..tp dalam bentuk pic jela kan..tu pun klu barang yang dicrochet dah siap..siap la..skrg ni baru dalam process blaja dgn makcik2 kat youtube..kui2..

nak tgk trial version punya..???...:D

bungan ni kakak yang dapat..

A bukan untuk Ada..tapi untuk Angah

ok tak..ok tak???...hehe..tp dua2 dah saya hadiah kan kepada anak buah tercenta..sbb membantu makciknya yang cute ini..hehe..

p/s: x best la line internet kat umah skrang..slow..nak buat ape pun x ble...;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...